חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות מומלצות במרינה של לימסול

מסעדות מומלצות במרינה של לימסול

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

המרינה של לימסול, פנינת חן בלב קפריסין, היא לא רק יעד למי שאוהב יאכטות ונופים עוצרי נשימה – היא גם גן עדן קולינרי שמציע מבחר מסעדות מרשימות מכל רחבי העולם. האווירה במקום משדרת יוקרה עם ניחוחות ים, ומשלבת בין מטבח ים-תיכוני מקומי לטעמים בינלאומיים עשירים.

חוויית הקולינריה הייחודית של המרינה בלימסול

מבחר מסעדות מגוונות על קו המים

אחד המאפיינים הבולטים של המרינה בלימסול הוא מגוון המסעדות שהיא מציעה. אין צורך לנסוע רחוק כדי לטייל בין עולמות קולינריים שונים – תמצאו כאן הכל, ממטבח ים-תיכוני מסורתי ועד למטבח אסייתי מודרני, מאוכל איטלקי איקוני ועד לתפריט אמריקאי עשיר. כל מסעדה מתהדרת באווירה משלה, והמרחק הקצר ביניהן מאפשר לחוות טעמים שונים במהלך יום אחד.

אווירה יוקרתית לאורך כל היום

בשעות היום, המסעדות של המרינה מציעות אווירה של שלווה ורוגע. מבקרים רבים נהנים מישיבה במרפסת מול הים עם ארוחת בוקר עשירה או כוס קפה מהביל. הנוף הפתוח של המים הכחולים וסירות המפרש המקיפות את האזור, יחד עם השירות האדיב, הופכים כל ביקור לחוויה נעימה ומיוחדת.

עם רדת הערב, האווירה משתנה לחלוטין. התאורה הרכה של המסעדות המשתקפת על פני המים, יחד עם המוזיקה המודרנית הנשמעת ברקע, יוצרת אווירה אינטימית ורומנטית שמתאימה לזוגות ולמשפחות כאחד. זוהי חוויה שמרגישה כמו חגיגה של טעמים ותחושות, המלווה בשירות מקצועי ותפריטים מוקפדים.

טעמים מקומיים מול בינלאומיים

הקולינריה בלימסול מצליחה לשלב בין מסורת מקומית וחדשנות עולמית. מסעדות רבות במרינה מתמחות בהכנת מנות דגים טריים ופירות ים שהגיעו ישירות מהמים הסמוכים, עם דגש על טריות ואיכות. בנוסף למטבח הקפריסאי הקלאסי, תמצאו כאן מסעדות שמציעות מנות עם ניחוחות בינלאומיים – סושי, פסטות איטלקיות, ואפילו מנות בשר אמריקאיות.

כל מנה מקבלת את תשומת הלב המרבית, עם פרזנטציה אלגנטית ושימוש במרכיבים מקומיים ואיכותיים. התפריטים משתנים בהתאם לעונה, מה שמבטיח למבקרים חוויה קולינרית מרעננת בכל פעם מחדש.

חוויה קולינרית עם נוף

המסעדות של המרינה בלימסול מספקות לא רק אוכל איכותי, אלא גם נוף עוצר נשימה. בין אם אתם נהנים מארוחת צהריים קלה, או בוחרים בארוחת ערב יוקרתית עם נרות ודגים טריים, המרפסת הצופה לים היא אחד היתרונות הבולטים של האזור. השילוב בין הטעמים המעולים לבין נוף הים הופך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת.

סיכום

המרינה של לימסול היא הרבה מעבר למקום לאחוז יאכטות – היא מוקד קולינרי מרתק שמציע חוויה מושלמת לכל חובב אוכל. עם מגוון מסעדות ייחודיות המציעות מטבחים שונים, אווירה קסומה לכל אורך היום, ושירות יוצא מן הכלל, המרינה הפכה ליעד חובה לחובבי אוכל שמחפשים לשלב בין יוקרה לטעמים בלתי נשכחים.

Powered by GetYourGuide

טיפים לבחירת מסעדה מומלצת במרינה של לימסול

בחירת מסעדה מומלצת במרינה של לימסול עשויה להיות חוויה מהנה בזכות מגוון האפשרויות הקולינריות העומדות לרשות המבקרים. כדי להקל על ההחלטה ולוודא שאתם בוחרים את המקום המתאים ביותר לחוויה קולינרית מושלמת, הנה כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. סוג האוכל המועדף

המרינה מציעה מבחר עשיר של מטבחים – ים-תיכוני, איטלקי, אסיאתי, אמריקאי ועוד. לפני שתבחרו מסעדה, כדאי להחליט איזה סוג אוכל מתחשק לכם לאכול באותו רגע. אם אתם מעוניינים בדגים טריים או בפירות ים, ישנם מקומות המתמחים במנות מקומיות ים-תיכוניות. לעומת זאת, אם אתם מחפשים טעמים בינלאומיים, תוכלו למצוא מסעדות המציעות מנות מאסיה או אירופה.

  1. שעת הביקור

האווירה במסעדות במרינה משתנה בין היום ללילה. אם אתם מחפשים חוויה רגועה עם נוף לים, כדאי לבקר בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות. בשעות הערב, המסעדות הופכות ליוקרתיות ורומנטיות יותר, מה שמתאים במיוחד לארוחות ערב מיוחדות או דייטים רומנטיים. קחו בחשבון את השעה שבה אתם מתכננים להגיע ובחרו את המסעדה בהתאם לאווירה שאתם מעוניינים בה.

  1. הזמנת מקומות מראש

במיוחד בעונת התיירות, המסעדות במרינה עשויות להיות מלאות. כדי להבטיח מקום ולחסוך זמן, מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד אם אתם מתכננים להגיע בערב או בסופי שבוע. חלק מהמסעדות מציעות שירות הזמנות מקוון או דרך הטלפון.

  1. בחירת המסעדה לפי הנוף

אם אתם מחפשים מסעדה עם נוף מרהיב לים ולסירות במרינה, כדאי לבחור מסעדה שיש לה מרפסת פתוחה. ישנם מקומות שמציעים מקומות ישיבה חיצוניים שמאפשרים ליהנות מהבריזה והאווירה הייחודית של המרינה. מסעדות עם נוף לים יכולות לשדרג את החוויה הקולינרית ולהפוך אותה לבלתי נשכחת.

  1. בדיקת תפריט ומשוב

לפני ההגעה, מומלץ לבדוק את תפריט המסעדה באינטרנט ולראות אם היא מציעה את סוגי המנות שאתם אוהבים. כמו כן, קריאת חוות דעת באתרים כמו TripAdvisor או Google יכולה לספק מידע נוסף על איכות האוכל והשירות במסעדה. כך תוכלו לוודא שאתם בוחרים מקום שמציע לא רק אוכל מצוין, אלא גם חוויית שירות טובה.

  1. התאמת המסעדה לאירוע

חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע: האם אתם מחפשים מקום לארוחה רומנטית, פגישה עסקית, או ארוחה משפחתית? ישנן מסעדות שמתאימות יותר לארוחות יוקרתיות ואינטימיות, בעוד אחרות מציעות אווירה קז'ואלית וידידותית למשפחות וילדים.

  1. תקציב

מומלץ להתאים את הבחירה לתקציב שלכם. חלק מהמסעדות במרינה מתמחות בארוחות יוקרתיות עם מנות גורמה, בעוד שאחרות מציעות תפריטים במחירים נגישים יותר. כדאי לבדוק מראש את טווח המחירים כדי לבחור מסעדה שתתאים לתקציב שלכם.

  1. אפשרויות לצמחונים וטבעונים

אם אתם צמחונים, טבעונים או מעוניינים במנות בריאות, כדאי לוודא שהמסעדה מציעה תפריט שמכיל מנות שמתאימות לכם. חלק מהמסעדות במרינה ידועות בהתאמה שלהן לאנשים שמעדיפים תזונה מבוססת צמחים ומציעות מבחר רחב של מנות צמחוניות וטבעוניות.

  1. המלצות מקומיות

המלצות מתושבי המקום או מצוות המלון שבו אתם שוהים יכולות לעיתים להיות היעילות ביותר. המקומיים מכירים את המקומות הפופולריים ביותר ויכולים להמליץ על מסעדות שעשויות להיות פחות מתוירות אך לא פחות איכותיות.

  1. חוויית שתייה ואירוח

לצד האוכל, שימו לב גם לחוויית השתייה במסעדות במרינה. ברוב המקומות תמצאו מבחר רחב של יינות מקומיים ומשקאות אלכוהוליים שמתאימים לאווירה של האזור. מסעדות רבות מציעות גם קוקטיילים מיוחדים שיכולים להוסיף לחוויה הכוללת.

המסעדות הכי טובות במרינה של לימסול

Café Calma

החוף והשלווה מתמזגים לחוויה בלתי נשכחת

Café Calma ממוקם בלב המרינה של לימסול, ומהווה את אחת מהפנינות הייחודיות של האזור. בית הקפה מעוצב בעדינות מודרנית, כאשר חלונות זכוכית רחבים מציעים נוף פנורמי של הים התיכון הכחול. המקום מדגיש את החשיבות של נוחות ורוגע, עם כסאות נוחים ופינות ישיבה שמיועדות להנאה מהרוח הימית הרעננה. בבית הקפה תמצאו מגוון עשיר של משקאות חמים וקרים, כולל קפה איטלקי איכותי, מיצים טבעיים מרעננים וקוקטיילים קלים למי שמחפש משהו יותר חגיגי. תפריט האוכל מורכב ממנות קלות ובריאות, עם דגש על מנות טבעוניות ונטולות גלוטן, המתאימות לכל סוגי הקהלים. בנוסף, המקום מציע ארוחות בוקר מענגות כמו טוסטים עם אבוקדו וביצים עלומות, ופינוקים מתוקים כמו פנקייקים שוקולדיים ודונאטס רכים.

  • למה כדאי לבקר?: Café Calma הוא המקום המושלם להתחבר לרוגע של הים, להנות מקפה מעולה ומאוכל בריא ומאוזן, תוך התבוננות בנוף המדהים של המרינה והסירות המעוגנות.
Café Calma
Café Calma
  • המלצות מהתפריט: ארוחת בוקר של שקשוקה עם גבינת פטה, קוקטייל מרענן לימון-נענע, פלטת פירות עונתיים עם יוגורט.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 08:00-23:00.

Caffè Nero

הטעם האיטלקי בלב המרינה

Caffè Nero מביא את האווירה והטעמים האותנטיים של איטליה היישר למרינה של לימסול. בית הקפה מעוצב בהשראת בתי הקפה הקלאסיים של רומא, עם עיצוב פנימי אלגנטי, עץ כהה וריהוט קלאסי המעניקים תחושה חמימה ומזמינה. מעבר לעיצוב, Caffè Nero מתהדר בתפריט המציע מבחר רחב של משקאות קפה שהוכנו ממיטב הפולים האיטלקיים, בעבודת יד של בריסטות מיומנים. התפריט כולל מאפים איטלקיים טריים, סנדוויצ'ים גורמה עם גבינות ובשרים מיובאים מאיטליה, וקינוחים עשירים כמו טירמיסו קלאסי וקרואסונים חמאתיים. המקום מושלם להפסקה קלה במהלך היום או כמקום מפלט מההמולה העירונית.

  • למה כדאי לבקר?: Caffè Nero מספק חוויה איטלקית אמיתית בלב המרינה עם קפה באיכות יוצאת דופן ומבחר של מאכלים טריים באווירה נינוחה ומרגיעה.
Caffè Nero
Caffè Nero
  • המלצות מהתפריט: קפוצ’ינו מסורתי בליווי עוגת שקדים, פאניני גבינת מוצרלה ועגבנייה, וקינוח טירמיסו מפנק.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 07:00-22:00.
Powered by GetYourGuide

Epsilon Resto Bar

מסעדת גורמה מול הנוף הימי

Epsilon Resto Bar ממוקמת על שפת המרינה של לימסול ומציעה חווית אוכל ייחודית ומודרנית. המסעדה מעוצבת בסגנון עכשווי, עם חלל פתוח שמאפשר לנוף המרהיב של המים להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה. התפריט כאן מגוון, עם דגש על מטבח ים-תיכוני עדכני הכולל מנות פירות ים טריות, דגים מעולים, וסלטים רעננים. השפים במקום עושים שימוש במרכיבים איכותיים וטריים שנבחרים בקפידה, ומבשלים מנות שמשקפות את עונות השנה. עם בר עשיר של קוקטיילים מיוחדים ויינות מקומיים ובינלאומיים, Epsilon הוא מקום מושלם לארוחה חגיגית, דייט רומנטי או מפגש עסקי באווירה יוקרתית.

  • למה כדאי לבקר?: השילוב בין נוף הים המדהים לבין התפריט הגורמה הופך את Epsilon למקום חובה לחובבי הקולינריה שמחפשים חוויה בלתי נשכחת במרינה של לימסול.
Epsilon Resto Bar
Epsilon Resto Bar
  • המלצות מהתפריט: מנת קלאמרי מטוגן עם לימון ורטבים, סטייק טונה בגריל לצד ירקות קלויים, קינוח עוגת לימון קלילה.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-23:30.

Hobo Mediterraneo

טעמים מקומיים באווירה משפחתית

Hobo Mediterraneo הוא המקום האידיאלי למי שמחפש חוויה ים-תיכונית אותנטית בלב המרינה של לימסול. המסעדה מעוצבת באווירה כפרית עם נגיעות מודרניות, ומציעה מקומות ישיבה חיצוניים הפונים לנוף הים המרהיב. התפריט מורכב ממנות קלאסיות של המטבח הים-תיכוני עם דגש על חומרי גלם טריים ומקומיים. בין המנות המוצעות תמצאו מבחר סלטים עשירים, דגים טריים ישר מהשוק המקומי, ומנות עיקריות כמו מיני סופלקי וצלחות מנות משותפות. Hobo Mediterraneo מעניק תחושה משפחתית וחמימה, עם שירות אדיב ומקצועי.

  • למה כדאי לבקר?: האווירה הביתית, המיקום המרהיב והתפריט העשיר הופכים את Hobo Mediterraneo למקום נהדר לארוחה עם חברים או משפחה, תוך הנאה מהאוויר הימי.
Hobo Mediterraneo
Hobo Mediterraneo
  • המלצות מהתפריט: סלט יווני קלאסי עם גבינת פטה איכותית, מנת מוסקה מסורתית, וקינוח בקלאווה פריכה.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 11:00-23:00.
Powered by GetYourGuide

Jamie Oliver Kitchen

המטבח הבריטי בלב לימסול

Jamie Oliver Kitchen, שמנוהל תחת שמו של השף הבריטי המפורסם ג'יימי אוליבר, מביא עימו ניחוחות וטעמים מהמטבח הבריטי המודרני. המסעדה מעוצבת בסגנון חמים ומזמין עם שימוש בחומרים טבעיים ועץ, המשדרים נוחות ואלגנטיות. התפריט כאן מציע מבחר רחב של מנות המבוססות על הפילוסופיה של אוליבר – מנות טריות, פשוטות, עם דגש על איכות המרכיבים. בין המנות תוכלו למצוא המבורגרים ייחודיים, פיצות טריות שנאפות בתנור אבן, ומנות בשר איכותיות שמכינים במומחיות. המסעדה מציעה גם תפריט רחב לצמחונים וטבעונים, כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו.

  • למה כדאי לבקר?: חוויה קולינרית ייחודית תחת השם של ג'יימי אוליבר, עם אוכל טעים שמבוסס על מרכיבים טריים ואיכותיים, בנוף המרינה היפהפה.
Jamie Oliver Kitchen
Jamie Oliver Kitchen
  • המלצות מהתפריט: פיצה מרגריטה בתנור אבן, המבורגר בקר עסיסי בליווי צ'יפס ביתי, פסטה פפרדלה עם רוטב פסטו טרי.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-23:00.

Marina Breeze

יוקרה על המים

Marina Breeze הוא לוקיישן מושלם לחוויה יוקרתית על המים, הממוקם בלב המרינה של לימסול. המסעדה מציעה עיצוב יוקרתי עם חללים פתוחים שמאפשרים לנוף המרהיב של המים להתמזג עם האווירה היוקרתית של המקום. זהו מקום אידיאלי לארוחות בוקר עשירות, ארוחות צהריים או ארוחות ערב מפוארות. התפריט ב-Marina Breeze מתבסס על מנות ים-תיכוניות יצירתיות עם השפעות עולמיות. המסעדה מתמחה במנות דגים ופירות ים טריים, כמו גם סטייקים עסיסיים, כל זאת בליווי יינות מובחרים וקוקטיילים מעוצבים. האווירה האלגנטית, השירות המוקפד, והאוכל האיכותי מושכים קהל מקומי ובינלאומי כאחד.

  • למה כדאי לבקר?: לשבת על מרפסת המסעדה עם כוס יין ביד ולצפות בסירות שבמרינה, יחד עם שירות ברמה גבוהה ומנות איכותיות הופכים את המקום לחוויה קולינרית מושלמת.
Marina Breeze
Marina Breeze
  • המלצות מהתפריט: דג ברבוניה על הגריל עם ירקות קלויים, קרפצ'יו סלמון עם שמן זית ולימון, סטייק אנטריקוט עסיסי עם רוטב יין אדום.

 

  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.

 

  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 10:00-01:00.
Powered by GetYourGuide

MATA

טעמים עולמיים באווירה ים-תיכונית

MATA, מסעדה המעוצבת בצורה מודרנית ואלגנטית, ממוקמת בנקודה אידיאלית המשקיפה למים הכחולים של המרינה. המסעדה ידועה בזכות התפריט המגוון שלה, המשקף השפעות קולינריות ממדינות רבות, יחד עם טעמים מקומיים ים-תיכוניים. המנות במאטה מתאפיינות ביצירתיות ובשילוב של טעמים חזקים, והן כוללות מגוון פירות ים, מנות בשר מרשימות וסלטים רעננים. השירות המעולה, האווירה המרגיעה, והשילוב הייחודי של מטבחים שונים הופכים את MATA למקום מועדף לארוחות ערב זוגיות או משפחתיות.

  • למה כדאי לבקר?: המגוון העצום בתפריט יחד עם האווירה הייחודית של המקום מבטיחים חוויה שתתאים לכל סוגי הקהלים.
MATA
MATA
  • המלצות מהתפריט: פאייה פירות ים, צלעות טלה עם תבלינים מקומיים, סלט עגבניות וצנוברים עם גבינת פטה.
  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.
  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-23:30.

TGI Fridays

אווירת פאן ואוכל קלאסי לכל המשפחה

TGI Fridays מביא את האווירה השמחה והקלילה של רשת המסעדות האמריקאית האהובה היישר ללימסול. עם עיצוב צבעוני, תפריט אמריקאי קלאסי וצלילים של מוזיקה פופולארית, המסעדה מעניקה תחושה של מסיבה בלתי נגמרת. המקום מתאים לארוחות משפחתיות, מפגשים עם חברים, או חוויית בילוי לילית. התפריט מציע מגוון רחב של המבורגרים עסיסיים, צלעות ברביקיו רכות, כנפי עוף חריפות, ואפילו מנות קלילות כמו סלטים רעננים. עם מגוון קוקטיילים מקוריים, קינוחים מפנקים, ושירות ידידותי, TGI Fridays מתאים לכל אחד ואחת.

  • למה כדאי לבקר?: חווית בילוי שמחה וקולינרית בסגנון אמריקאי עם שירות מצוין ואווירה צעירה וקלילה – חוויה מושלמת למשפחות וצעירים.
TGI Fridays
TGI Fridays
  • המלצות מהתפריט: המבורגר קלאסי עם גבינה וצ'יפס, כנפי עוף עם רוטב ברביקיו חריף, קינוח עוגת שוקולד עם גלידת וניל.
  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.
  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-23:00.
Powered by GetYourGuide

Pyxida

דגים ופירות ים באווירה קפריסאית אותנטית

Pyxida היא מסעדת דגים ופירות ים שמתמחה במנות ים-תיכוניות אותנטיות שמביאות את המיטב של המטבח הקפריסאי לשולחן. המקום מעוצב באלגנטיות כפרית, עם מרפסת חיצונית שמציעה נוף מושלם למרינה. התפריט ב-Pyxida שם דגש על טריות המוצרים, עם מבחר גדול של דגים, שרימפס, קלאמרי, ותמנונים – כל אלו מוכנים בגריל עם תיבול עדין שמבליט את טעמם הטבעי. זוהי מסעדה מצוינת לחובבי פירות ים, המעוניינים לטעום את המיטב שהים התיכון מציע, בליווי יינות מקומיים מובחרים ושירות מוקפד.

  • למה כדאי לבקר?: לחובבי פירות ים זהו יעד חובה. עם דגים טריים ישירות מהים, אווירה מסורתית קפריסאית ומיקום נהדר, Pyxida מציעה חוויה קולינרית מעוררת השראה.
Pyxida
Pyxida
  • המלצות מהתפריט: מנת מיקס פירות ים, קלמרי מטוגן עם רוטב שום, דג צלוי בגריל עם שמן זית ולימון.
  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.
  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-23:30.

Wagamama

המזרח הרחוק בלב לימסול

Wagamama הוא מסעדה יפנית מודרנית, שמביאה את מיטב הטעמים של המזרח הרחוק אל המרינה של לימסול. המסעדה מתמחה במנות אסיאתיות טריות ומגוונות, עם דגש על מרק ראמן, סושי, ומנות נודלס עשירות. העיצוב הוא בסגנון מינימליסטי עם קווים נקיים, היוצרים אווירה רגועה ונעימה לארוחה אסיאתית מעולה. התפריט מציע מנות שמתאימות לכל סועד – ממנות צמחוניות קלילות ועד מנות בשר דשנות כמו קארי יפני עוף או צלעות חזיר בגריל. השירות ב-Wagamama מקצועי וידידותי, והמיקום על המים רק מוסיף לאווירה הייחודית.

  • למה כדאי לבקר?: שילוב מנצח של טעמים אסיאתיים במיקום יפיפה על המרינה, יחד עם שירות מצוין ומנות שמוכנות במקום ממרכיבים טריים.
Wagamama
Wagamama
  • המלצות מהתפריט: ראמן טופו וצמחי, סלט אצות עם שומשום קלוי, עוף קארי יפני עם אורז.
  • כתובת: Limassol Marina, Limassol, Cyprus.
  • שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:00-22:30.
Powered by GetYourGuide

Mezedopagida

חוויית מזה עשירה ומגוונת

Mezedopagida היא טברנה בלימסול המתמחה במנות מזה עשירות ומגוונות. המקום מעוצב בסגנון מסורתי עם אווירה כפרית וחמה, ומציע חוויית אוכל בלתי נשכחת. התפריט כולל מבחר רחב של מנות מזה, שכל אחת מהן היא חגיגה של טעמים ייחודיים המגיעים ישירות מהמטבח הקפריסאי. הטברנה מתאימה לארוחות קבוצתיות, מפגשים חברתיים, או פשוט לערב נעים וטעים בזוג.

למה כדאי לבקר שם?
Mezedopagida היא המקום האידיאלי למי שמחפש חוויית מזה מסורתית באווירה כפרית ונעימה, עם דגש על טעמים עשירים ומגוונים. המקום מציע שירות אישי וחם, מה שמוסיף לחוויית האכילה והופך את הביקור למיוחד במינו.

Mezedopagida
Mezedopagida

המלצות מהתפריט:
מומלץ לנסות את צלחת המזה המיוחדת, הכוללת מבחר רחב של מנות קטנות כמו קובש, סלט יווני, וצזיקי. כמו כן, כדאי לטעום את החומוס המקומי, הלחם הטרי המוגש חם מהתנור, ואת הקינוח המסורתי של גלידה על בסיס חלב כבשים.

כתובת:
Pentadaktylou 7, Limassol, Cyprus

שעות פעילות:
שני-שבת: 12:00–23:00

Giangini

חוויית אוכל קפריסאית מסורתית

Giangini היא טברנה מסורתית בלימסול, המציעה חוויית אוכל קפריסאית אותנטית. המסעדה מעוצבת בסגנון קלאסי עם דגש על אווירה נינוחה וחמה. המנות בתפריט הן שילוב של טעמים מקומיים עם דגש על איכות וטריות, המוגשות בצורה אסתטית ומזמינה. המקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, ויוצר חוויית אוכל שמחברת בין המסורת המקומית לעדכניות במטבח.

למה כדאי לבקר שם?
Giangini היא המקום המושלם ליהנות מארוחה קפריסאית מסורתית באווירה נינוחה ונעימה, עם דגש על שירות איכותי ואישי. המסעדה מציעה חוויה קולינרית שמשלבת טעמים אותנטיים עם אווירה חמה וביתית, מה שהופך את המקום לאטרקציה קולינרית בעיר.

Giangini
Giangini

המלצות מהתפריט:
מומלץ לנסות את הסופלקי, הלחם הקפריסאי הטרי, והקינוח המקומי בקלבה. כמו כן, כדאי לטעום את צלחת הפטה המקומית עם עגבניות שרי, זיתים, וירקות עונתיים מהשוק.

כתובת:
Athinon 18, Limassol, Cyprus

שעות פעילות:
שני-שבת: 12:00–23:00

יש מסעדות שוות במרינה של לימסול? מה כדאי לאכול שם? כל מה שרציתם לשאול על מסעדות מומלצות בטברנה של לימסול

כן, יש בהחלט מסעדות מצוינות באזור המרינה של לימסול! המרינה היא מוקד קולינרי פופולרי, ומציעה מגוון רחב של מסעדות איכותיות שמתאימות לכל סגנון וסוג אוכל. בין אם אתם מחפשים מנות מקומיות בסגנון ים-תיכוני או טעמים בינלאומיים, תמצאו כאן את מבוקשכם. הנה כמה נקודות מעניינות על המסעדות באזור: מטבח ים-תיכוני טרי המסעדות במרינה ידועות בשימוש בחומרי גלם טריים, במיוחד דגים ופירות ים שמגיעים מהמים הסמוכים. המנות הים-תיכוניות כוללות מאכלים כמו סלטים טריים, מנות דגים על הגריל, מנות של פירות ים, ושימוש בשמן זית איכותי. מטבחים בינלאומיים מגוונים מעבר למנות המקומיות, תמצאו גם מסעדות המציעות מטבחים בינלאומיים – מאוכל איטלקי, דרך מטבח אסיאתי ועד למסעדות עם תפריט אמריקאי. זה מאפשר לכם לגוון את החוויה הקולינרית ולבחור במסעדה שמתאימה לטעמכם באותו רגע. נוף עוצר נשימה אחת החוויות המיוחדות של המסעדות במרינה היא הישיבה עם נוף ישיר לים ולסירות היפות שעוגנות בנמל. הארוחה עם נוף מרהיב זה הופכת את החוויה לקסומה ומרגיעה, בייחוד אם תבחרו לשבת במרפסת חיצונית מול המים.

במרינה של לימסול תוכלו למצוא מגוון עשיר של מאכלים מכל רחבי העולם, כאשר הדגש הוא על אוכל טרי ואיכותי. הנה כמה המלצות על מנות שכדאי לנסות בעת ביקור במסעדות השונות במרינה: פירות ים ודגים טריים לימסול שוכנת לחופי הים התיכון, כך שפירות ים ודגים טריים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הקולינרית במרינה. תוכלו לנסות מנות כמו קלמרי מטוגן, שרימפס ברוטב שום ולימון, צדפות על הגריל, ודגים על הגריל כמו דניס או לברק, מוגשים עם ירקות טריים או סלטי צד. מאכלים בסגנון ים-תיכוני המטבח הים-תיכוני מציע מנות בריאות וטעימות, כמו סלט יווני קלאסי עם עגבניות, מלפפונים, גבינת פטה וזיתים מקומיים, מנות של חומוס, טחינה ובבא גנוש לצד פיתות טריות, וצלחות של מאזה קפריסאיות – מגוון קטן של מנות קטנות לשיתוף הכוללות דגים, גבינות, ירקות ומנות בשריות. מנות איטלקיות מסעדות רבות במרינה מציעות מנות איטלקיות קלאסיות כגון פסטות טריות, ריזוטו עשיר ופיצות הנאפות בטאבון. נסו מנת פסטה עם פירות ים או ריזוטו פטריות למנה איטלקית מושלמת מול הים.

כן, במרינה של לימסול פועלות מסעדות לאורך כל היום, כך שתוכלו למצוא מקום לאכול בו בכל שעה כמעט. המסעדות במרינה מציעות מגוון רחב של אפשרויות בכל שלב ביום, והן מתאימות לארוחת בוקר, צהריים, ערב, או אפילו לארוחה קלה בין לבין. הנה סקירה על הזמינות של המסעדות לפי חלקי היום: ארוחות בוקר בבוקר תוכלו למצוא בתי קפה ומסעדות שמציעים מגוון מנות בוקר. אלו כוללות ארוחות קלות כמו קרואסונים טריים, מאפים, פירות, יוגורטים וגם ארוחות בוקר מלאות יותר כמו חביתות, טוסטים, וסלטים. זה המקום המושלם לפתוח את היום עם נוף לים והאנרגיה של המרינה שמתעוררת לחיים. ארוחות צהריים בשעות הצהריים, המסעדות במרינה מציעות מנות מגוונות – החל מסלטים טריים ומנות קלות ועד מנות עשירות יותר כמו פסטות, בשרים על הגריל ודגים טריים. זו שעה מצוינת ליהנות מארוחה מול הים באחת מהמסעדות הפתוחות, אשר משלבות טעמים ים-תיכוניים ובינלאומיים. 

בהחלט, במרינה של לימסול יש מסעדות רבות שמתאימות לכל המשפחה, ומציעות תפריטים מגוונים שיכולים להתאים הן למבוגרים והן לילדים. המסעדות במרינה ידועות באווירה נעימה ורגועה שלהן, מה שהופך אותן לבחירה מעולה למשפחות המחפשות חוויה קולינרית נינוחה מול הים. הנה כמה נקודות מדוע המסעדות במרינה הן בחירה מעולה למשפחות: תפריטים מגוונים לכל הגילאים רבות מהמסעדות במרינה מציעות תפריטי ילדים עם מנות מתאימות לטעמם, כמו מנות פסטה פשוטות, פיצות, צ'יפס, שניצלונים וקטניות קלות. לצד זה, התפריט למבוגרים כולל מנות עשירות כמו פירות ים, בשרים על הגריל, סלטים טריים ומנות מהמטבח המקומי והבינלאומי. אווירה ידידותית למשפחות המסעדות במרינה מעוצבות בסגנון פתוח ומזמין, מה שהופך אותן למקום נוח לארוחות משפחתיות. ילדים יכולים להרגיש בנוח, וישנן מסעדות עם מרחבים פתוחים או אפילו אזורים המתאימים לילדים. המסעדות ממוקמות ממש ליד המים, כך שניתן ליהנות מנוף מרהיב של הים והמרינה בזמן הארוחה. המיקום מציע גם אפשרות לשילוב עם טיול קצר לפני או אחרי הארוחה, מה שהופך את הביקור לחוויה מהנה לכל המשפחה.

אטרקציות מומלצות בלימסול

Powered by GetYourGuide

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

לחזור למשהו ספציפי?

מידע נוסף שאולי יעניין אותך
error: Content is protected !!